24 Ekim 2014 Cuma

İkinci el terslikler






ters bir hikayeden düştüm 
durun! kızmayın
çıkacaktım, olmadı
kelimelerimi yıkar asardım 
düğümleyip astım, uymadı

şiir bile ilk dizeden değil
sanırım tersten başladı... 


 şiirlerin ikinci eli yok değil mi?




mutluluğa ışkınlanmak gibidir
başarısızlıkları kırmızı kurdeleye sarmak
tüm kırmızıları yeşil sergilemekte
 ters giden renkler müzesi...



cümlelerimi ağartamadım
koyu renk boyandı tüm masalım...
ters işlemle çözerken sorunları
 gözyaşlarının ikinci eli buz kovaları...





uzun yolları sevişim, yangınlarımdan kaçışım
kırılma eğrimin içinde ters taklalar atar 
kendi doğrusunu bulamamış mevsimlerim.
sonuçsuzluğu bundan alt beyin kavgalarımın...


parlayan yıldızları rotam sayıp
azrail peşimde maviliklerden uçarken 
 ters işte kayaya çarpmalarım...




okumayın boşverin garip ve ters değilse yaşam
bugünlerde....


Selma Dönmez 26 kasım 2012
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder